Over het ASC keurmerk
Vis met het ASC-keurmerk komt uit kwekerijen die aantoonbaar goed omgaan met de natuur en richtlijnen naleven op het gebied van sociale omstandigheden voor arbeiders en lokale gemeenschappen. Door vis met het ASC-keurmerk te kiezen weten consumenten zeker dat ze verantwoord gekweekte vis, schaal- en schelpdieren kopen. Meer informatie is te vinden op www.asc-aqua.org.
Over het MSC keurmerk
Om het MSC-keurmerk te krijgen moet een visserij voldoen aan de MSC-standaard voor duurzaam gevangen vis. Dit is de strengste en meest veelomvattende milieu-standaard voor wildvangstvisserijen die er is. En er moet voldaan worden aan drie principes: het visbestand moet gezond zijn en niet overbevist worden, de visserij mag geen significante negatieve effecten hebben op het ecosysteem, de visserij moet goed beheerd worden. Meer informatie is te vinden op www.msc.org
Vis die warm bezorgd moet worden, kan door bedrijven wel online besteld worden via dit bestelformulier. U kunt bestellingen voor warme producten altijd telefonisch doorgeven.[/vc_toggle][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1410358522387{padding-right: 5% !important;}”][vc_toggle title=”Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?” el_id=”1446388553354-b7c4a9c7-9010″]Nee, u heeft geen account nodig om uw bestelling te plaatsen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik een grote hoeveelheid in porties laten verpakken?” el_id=”1488315371831-8f7154a7-1d21″]Ja, dat kan. Maar alleen bij de producten waarbij u inhoudsmaten kunt selecteren, zoals bij verse vis. Selecteer bij zalmfilet bijvoorbeeld 150 gram. Kies aantal 4. U bestelt nu 600 gram zalmfilet verpakt in 4 porties.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Geldt er een minimaal bestelbedrag?” el_id=”1491459279073-74d26610-3aee”]Nee, er geldt geen minimaal bestelbedrag.[/vc_toggle][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”boxed” background_style=”normal”][vc_column][vc_column_text]BETALEN, SPAREN, VERPAKKEN EN BEZORGEN[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1410358939666{margin-bottom: 20px !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1410358507947{padding-right: 5% !important;}”][vc_toggle title=”Hoe kan ik betalen?” el_id=”1446387476468-4383d559-14d0″]U kunt betalen via iDeal, PayPal of met een bankoverschrijving. Gebruikt u de laatste methode? Dan verzenden wij uw bestelling pas als de betaling binnen is.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wordt mijn bestelling gekoeld of gevroren verpakt?” el_id=”1450187735912-6c76a3dd-02be”]Producten die niet gekoeld hoeven worden en al verpakt zijn, zoals kruiden, worden ongekoeld en niet vacuüm verpakt. Diepvriesproducten zoals visfriet worden gevroren verpakt. De overige producten worden gekoeld en zoveel mogelijk vacuüm verpakt.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Welke verzendwijzen zijn mogelijk?” el_id=”1446387639909-3f7efc2d-bacd”]U kunt uw bestelling afhalen in een van onze vestigingen of thuis laten bezorgen. In uw winkelmand kunt u aangeven waar u uw bestelling wilt afhalen en op welke dag en tijd wij uw bestelling mogen bezorgen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat is het IBAN en BTW nummer van Bal Vismeesters?” el_id=”1488322699717-342922a1-1eda”]IBAN: NL92RABO 0143175637 ten name van Bal Vismeesters VOF.
BTW: 853.353.906.B.01[/vc_toggle][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1410358522387{padding-right: 5% !important;}”][vc_toggle title=”Bezorgen jullie overal?” el_id=”1446387544227-1f9c6aff-bc44″]Nee, wij bezorgen bestellingen alleen in ons bezorgingsgebied. Vult u bij het bestellen een postcode in die buiten het bezorgingsgebied valt? Dan wordt de optie ‘bezorgen’ niet in uw winkelmand getoond. U mag altijd contact met ons opnemen om te overleggen of wij uw bestelling kunnen bezorgen. [/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?” el_id=”1450188676113-24871932-e341″]Als u niet thuis bent, proberen wij uw bestelling te bezorgen bij uw naaste buren. Lukt dat niet? Dan proberen wij contact met u op te nemen. Kunnen wij u niet bereiken? Dan proberen wij uw bestelling de volgende dag te bezorgen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat zijn de bezorgkosten?” el_id=”1488315285793-2002cf79-3cea”]De bezorgkosten voor particulieren zijn €3,95 per bezorging in het bezorgingsgebied. Aan bedrijven en instellingen bezorgen wij gratis. Wilt u een bestelling laten bezorgen buiten ons bezorgingsgebied? Neem dan contact met ons op.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik meedoen aan het spaarprogramma als ik in de webshop bestel?” el_id=”1491459916300-fed57f04-01e7″]Ja dat kan. Als u nog niet meedoet aan ons spaarprogramma kunt u zich hier aanmelden. Ook als u al wel meedoet, kunt u punten sparen met online bestellingen. De punten worden door onze medewerkers op uw naam bijgeschreven en bij eerder gespaarde punten opgeteld. U hoeft daar verder niets voor te doen.
Lees hier meer over ons spaarprogramma.[/vc_toggle][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”boxed” background_style=”normal”][vc_column][vc_column_text]RETOURNEREN, KLACHTEN EN OVERIGE[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1410359556421{margin-bottom: 85px !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1410358522387{padding-right: 5% !important;}”][vc_toggle title=”Wat moet ik doen als ik ontvreden ben over mijn bestelling?” el_id=”1446388654984-80a02995-bf69″]Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 0548 750349! Een formele klacht ontvangen we graag per e-mail. U kunt uw klacht melden via info@balvismeesters.nl.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik bij alle vestigingen gratis parkeren?” el_id=”1446388654984-80a02995-bf69″]Ja, u kunt bij elke vestiging gratis parkeren. Bij de vestiging in Nijverdal kunt u gebruik maken van de parkeerplaatsen op het Marktplein. [/vc_toggle][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_toggle title=”Kan ik producten ruilen of retourneren?” el_id=”1450188274870-bab29643-eac1″]U kunt alleen producten die onder het herroepingsrecht vallen (zie onze algemene voorwaarden of de vraag onder het kopje ‘Bestellen’) ruilen voor andere producten. Producten die niet aan u toebehoren of volgens u bedorven zijn, ontvangen we graag retour zodat we kunnen zien wat er mis is. Wilt u producten ruilen of terugsturen? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Wij overleggen met u of, hoe en voor welke alternatieven deze producten geruild kunnen worden.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Is de webshop altijd geopend?”]De webshop is alleen op zondag gesloten. U kunt dan wel producten bekijken, maar niet kopen.[/vc_toggle][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1410359796122{padding-top: 60px !important;padding-bottom: 60px !important;background-color: #eaeaea !important;}” background_style=”normal”][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1491577024810{margin-bottom: 0px !important;}”]